۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۲۱۱۶۹
حجت الاسلام رستگار:

انقلاب اسلامی، سر جنگ با دنیا ندارد| استکبار، تعامل ذلیلانه می‌خواهد

انقلاب اسلامی، سر جنگ با دنیا ندارد| استکبار، تعامل ذلیلانه می‌خواهد
حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، سر جنگ با دنیا ندارد، گفت: مذاکرات پا به پا را می‌خواهیم و مذاکره نه طلبکارانه و دست بسته را قبول نداریم.
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه ۴ دهه انقلاب اسلامی به ما آموخت تنها با مقاومت قادر به ایستادگی در برابر دنیای استکبار هستیم، عنوان داشت: مذاکره ما با آمریکا بدون دست یافتن به خواسته‌ها صورت گرفت، کشور‌های لیبی و عراق نیز پیرامون انرژی هسته‌ای مذاکراتی انجام داده و اجازه بازرسی به غربی‌ها و آمریکا را دادند، اما در پایان از سوی آمریکا بمباران شدند، مصری‌ها نیز مذاکراتی انجام و قرارداد کمپ دیوید را بستند، اما اکنون به نان شب برای ارتشی‌ها و تنباکو برای جوانان محتاج هستند.

نماینده ولی فقیه در در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه مقاومت ما هیمنه شرق و غرب را در هم کوبید و انقلاب اسلامی را به جهانیان صادر کرد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی پس از ۴۰ سال به قدرت بازدارندگی رسیده و در منطقه اول رتبه اول و در جهان جزو ۵ کشور نخست از لحاظ نظامی و علوم استراتژیک هسته‌ای هستیم، از سوی دیگر کشور‌های مذاکره کننده با آمریکا هیچ توفیق و پیشرفتی حاصل نکردند، آمریکا هر زمان و هر مکانی را که بخواهد در پاکستان بمباران می‌کند بدون اینکه شاهد واکنشی از پاکستانی‌ها باشیم.

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه مدیون شهدا و ۸ سال دفاع مقدس هستیم، ادامه داد: مقاومت سبب شد تا از یک کشور وابسته صددرصدی به یک کشور مستقل تبدیل شویم و امنیت خود و کشور‌های محور مقاومت را تأمین و به قدرت نوظهور در دنیا و منطقه تبدیل و نقش آفرینی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه استکبار، تعامل ذلیلانه را از ما می‌خواهد، بیان داشت: مذاکره در نزد موحدان با دنیای استکبار به معنای پذیرش سلطه شان معنا ندارد، خط تقابل میان اسلام ناب و طاغوت را در دین مبین اسلام داریم و تعطیل بردار نیست و در اسلام ناب محمدی تقابل و نه تعامل با استکبار داریم.

نماینده ولی فقیه در در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: در‌های تعامل با جهانیان را نمی‌بندیم، مذاکرات پا به پا را می‌خواهیم و مذاکره نه طلبکارانه و دست بسته را قبول نداریم.

حجت الاسلام رستگار پیرامون هفته دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی، سر جنگ با دنیا ندارد و در ۴۰ سال اخیر به هیچ کشوری تجاوز و دست درازی نکردیم، اما در برابر هجوم دشمن، ضربات محکم و غیرقابل پیش بینی زدیم و اعلام می‌کنیم که جنگی در منطقه صورت نمی‌گیرد و در ۴۰ سال آینده اقتدار جمهوری اسلامی در عین افول استکبار، روز به روز افزایش پیدا می‌کند./۹۴۵۶/ت310/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
حاتم شرفی
ارسال نظرات